Predstava se bavi odnosom pojedinca i kapitalističkoga društva. Prema Luku Van den Driesu: 'Orgija u naslovu odnosi se na ekstazu potrošačkog svijeta. Prvi i osnovni status ljudskog bića je trenutno onaj potrošača. Mi zapravo ne kupujemo proizvode, mi ih konzumiramo, proždiremo, kao probavni sustav koji nas drži u svojim pandžama. Oni koji više ne mogu ići u korak s takvim društvom su odbačeni, marginalizirani.
U ovoj predstavi ljudsko je biće odgojeno kao životinja koja kupuje; čiji je instinkt preživljavanja vođen kupovinom. Time se samo potvrđuje teorija Herberta Marcusea, koji je u svojoj analizi kapitalizma rekao da je mehanizam želje duboko ukorijenjen u našim genima. Postali smo deformirani trgovačkim kolicima u koja bacamo robu, veselo skačući od jednog do drugog odjela. Da, dolazimo! Postali smo izobličeni vlastitom robom, ostvarujući snove o kućnom kinu. Da, mi dolazimo!'
Orgija tolerancije nastala je u koprodukciji Troubleyna s Dubrovačkim ljetnim igrama tako da uz gostujuće glumce u predstavi igraju Katarina Bistrović-Darvaš i Goran Navojec.